Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 150 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook
Szanowni klienci, informujemy, że sklep internetowy działa w pełnym zakresie. Zamówienia realizowane są bez żadnych zmian.

Cubico

  • Producent: PDM INC.
  • Czas realizacji: 1-3 dni
  • 645,00 zł z VAT

  • Cena produktu z transportem od:
    645,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    645,00 zł Paczkomat InPost (bezpłatnie)
    645,00 zł Poczta Polska Kurier 48 (bezpłatnie)
    665,00 zł Firma kurierska (+20,00 zł)
    670,00 zł Firma kurierska - Pobranie (+25,00 zł)
  • Dodaj recenzję:
Dodaj do mojej listy

Cubico zapewnia niezwykłe podejście do nauki programowania. Stanowi połączenie tradycyjnych materiałów wraz z aplikacją zmieniającą napisany kod w grę. Produkt przeznaczony jest dla dzieci w wieku 4-10 lat.

Główne informacje:

  • Wersja językowa: angielska
  • Ilość stanowisk: Jedno podłączone urządzenie
  • Typ licencji: edukacyjna
  • Ważność licencji: wieczysta

Cubico jest doskonałym przykładem łączącym naukę przez zabawę. Atrakcyjna forma produktu pozwala dzieciom rozwiązywać zadania z zakresu podstaw algorytmów i kodowania. Rozwiązując zadania dziecko może samodzielnie stworzyć algorytm lub skorzystać z pomocy rówieśników i pracować w grupie.
Nauka programowania i kodowania Cubico Cubico może być używane przez dzieci niepotrafiące jeszcze czytać, liczyć i pisać. Ważne jest to, by potrafiły korzystać z takich urządzeń jak tablet czy smartfon.
Zapewnia doskonałą zabawę dzieci w klasach edukacji wczesnoszkolnej.

Główne cechy produktu:

  • Łatwość obsługi
  • Duża liczba zadań
  • Rosnący poziom trudności
  • Możliwość rozwiązania zadań na kilka sposobów
  • Wybór swojego bohatera
  • Aplikacja>na system iOS oraz Android

Innowacyjne rozwiązanie pozwala dziecku pracować w sposób tradycyjny - tworząc algorytm na wybranej planszy, a następnie wprowadzając go na elektroniczny interfejs do kodowania. Weryfikacja algorytmu następuje w aplikacji, dzięki czemu można zobaczyć czy został poprawnie "napisany" i bohater wykona zadanie i dotrze do celu.
Nauka programowania i kodowania Cubico Do dyspozycji użytkownika jest 20 zadań książkowych. Rozwiązanie zadania pozwala na przejście do kolejnego poziomu. Wykonanie wszystkich zadań nie kończy gry. Każdy algorytm można napisać inaczej, więc dziecko może spróbować rozwiązać zadania w inny sposób lub skorzystać w aplikacji z zakładki Inventor. Zakładka ta odblokowuje się w aplikacji po wykonaniu wszystkich zadań. Pozwala na wykonanie kolejnych 20 zadań już bezpośrednio w interfejsie aplikacji. Wykonanie tych zadań odblokowuje jeszcze jedną grupę zadań - Inventor 2. W grupie tej jest kolejnych 18 ćwiczeń do wykonania bezpośrednio w aplikacji.

Cubico poprawia zdolność myślenia i kreatywność, rozwija umiejętności komunikacji i współpracy podczas pracy w grupie. Dziecko nauczy się wskazywania napotkanego problemu i dążenia do jego rozwiązania. Różnorodność rozwiązań oraz wzrastający poziom trudności sprawia, że dziecko chętnie wykonuje zadania. Niepowodzenia motywują dziecko do kolejnych prób, a poprawne rozwiązanie cieszy podwójnie, bo można przejść do kolejnego zadania.

Zobacz jak korzystać z Cubico:

Czynności, które należy wykonać by korzystać z gry:

  • Pobrać darmową aplikację na tablet lub smartfon
  • Uruchomić aplikację i zeskanować zadanie z książki
  • Ułożyć kod na planszy
  • Przepisać kod na elektroniczny interfejs
  • Włączyć 'Play' w aplikacji

Tworząc rozwiązania za pomocą elektronicznego interfejsu dziecko ma do dyspozycji następujące bloczki: ruchu do przodu, skoku, akcji, zamiany oraz pętli. Bloczek ruchu do przodu powoduje ruch na kolejne pole, skok pozwala np. na ominięcie przeszkody, bloczek akcji wykonuje wymaganą czynność w danym polu (np. kręcenie kołowrotkiem), zamiana wykorzystywana jest np. do pływania (bloczek zamiany w rybę), natomiast pętle wykorzystywane są w celu ograniczenia kilkukrotnego używania tego samego bloczku - zamiast dwóch bloczków z ruchem można użyć jeden i jedną podwójną pętlę. Rezultat będzie taki sam, a algorytm będzie miał inny zapis. W ten sposób można kodować dążąc do wykorzystania optymalnego algorytmu.

Korzystanie z gry jest niezwykle proste. Z obsługą gry poradzi sobie nawet dziecko, które nie potrafi czytać.

Nauka programowania i kodowania Cubico

Wymagania sprzętowe aplikacji Cubico:

  • Tablet lub smartfon
  • System operacyjny: iOS 10.0 lub nowszy lub Android 4.4 lub nowszy
  • Tylna kamera
  • Bluetooth 4.0 lub nowszy
  • Minimum 1 GB RAM

Aplikację Cubico można pobrać ze sklepu Google Play i App Store.

Tablet/smartfon nie wchodzi w skład zestawu Cubico.

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

MPP Matematyka – recenzja oprogramowania

MPP Matematyka – recenzja oprogramowania

25-02-2020
MPP Matematyka – recenzja oprogramowania dla szkoły podstawowej

więcej

Biologia MPP – recenzja oprogramowania

Biologia MPP – recenzja oprogramowania

28-01-2020
Biologia MPP – recenzja oprogramowania dla szkoły podstawowej

więcej

Nowoczesna szkoła

Nowoczesna szkoła

19-11-2019
Nowoczesna szkoła – hity i nowości w oprogramowaniach dla szkół

więcej